Monitaiturit

Levi Ski Club monitaiturit ryhmä on sinulle joka haluat jatkaa ja kehittää jo hyvässä vauhdissa olevaa laskettelu harrastustasi. Tavallisen laskettelun teemme haastavammaksi  ja monimuotoisammaksi erilaisten rinnelajien avulla. Tulemme laskemaan kumpareissa, parkissa, hyppyreistä, erilaisilla radoilla sekä metsäreiteillä. Käymme läpi erilaisia käännöksiä aina lapinkäännöksestä syöksylaskuun. Harjoittelun tavoitteena on kehittää sinusta monipuolisempi ja itsevarmempi laskija kaikissa olosuhteissa ja kaikenlaisilla rinteillä. Monitaiturit- ryhmästä laskija voi taitojen karttuessa siirtyä mihin tahansa jatkoryhmään, esimerkiksi ratalasku tai freeski JuniorPark-ryhmiin.

Taitotaso:
Ryhmän perusedellytykset ovat aito innostus laskemista kohtaan sekä kyky kuunnella ja keskittyä valmentajien ohjaukseen koko treenien ajan. Tekniset minimivaatimukset ovat kyky laskea kaikkia Levin rinteitä omin avuin ja käyttää sekä ankkuri- että tuolihissiä yksin ja ilman avustusta. Jos osaat jo laskea lujaa ja hypit erilaisista lumikasoista rinteiden reunassa tulet olemaan ryhmässä kuin kotonasi. Kyky laskea takaperin on suositeltavaa, mutta ei välttämätöntä.

Ryhmän vastuuvetäjänä toimii Lauri Lassila tai Mikko Nilivaara yhdessä muiden Levi Ski Club muiden valmentajien kanssa.

Harjoitukset
Tiistaisin      klo  17:30 – 19:00
Perjantaisin klo  16:00 – 17:30

Lisäksi torstaisin on mahdollista osallistua seuran yhteisiin oheisharjoituksiin, joissa keskitytään nopeuden, koordinaation ja tasapainon kehittämiseen. Oheisharjoituksia tehdään toisinaan sisällä (Sirkan koulun sali) ja toisinaan ulkona.

Ski Club monitaiturit ryhmä aloittaa toimintansa 14.11.2023.  Aloituspaikkana Eturinne, North Tuolihissin edusta.

Valmennusmaksu:
Valmennusmaksun suuruus on 200 eur/kausi + jäsenmaksu 25eur/vuosi, mitkä voi maksaa yhdessä tai kahdessa erässä.
Kausi alkaa 14.11.2023 ja päättyy 26.4.2024.

Muuta tärkeää:
Huomioithan, että laskijalla tulee olla oma hissilippu, välineet ja Hiihtoliiton Skipassi -vakuutus.
Skipassi-vakuutus ostetaan Suomisportissa hinta on 29euroa.

Ryhmän jäsenet pääsevät myös halutessaan tutustumaan kilpailemiseen Pohjois-Suomen Alppi ja Lappi Cupin osakilpailuissa, joita myös kotiseura Levi Ski Club järjestää. Kisamaksut veloitetaan erikseen.

Ilmoittaudu mukaan monitaitureihin SuomiSportin kautta oheisesta linkistä.
Lisätietoja ilmoittautumisesta Sirpa Kangas 040-5321447 (mielellään WhatsApp, soitan takaisin).

ILMOITTAUDU TÄSTÄ