Haluatko laskea suksilla vai laudalla? Rinteessä, radalla vai parkissa?
Haetaan sinulle sopiva laji yhdessä!

Seuramme järjestää monentasoista ohjattua harjoittelua niin suksi- ja lautataituruudessa, alppihiihdossa, freestyle laskemisessa kuin lumilautailussa.

Kaudella 2022-2023 seurassa käynnistyy 11 ryhmää, neljässä eri tasossa. Toimintaa löytyy aina kansalaisopiston laskettelukoulusta, monipuolisiin erilajien rinnetaituuruuden kehittäviin ryhmiin kuin jo laskemisen osaaville harrastajille aina  tavoitteelliseen kilpailuissa käyviin ryhmiin. Ryhmästä riippuen rinteessä harjoitellaan 1-4 kertaa sekä on mahdollisuus osallistua oheisharjoitteluun torstaisin. Oheisharjoituksia tehdään niin salissa kuin ulkonakin.  Lumettoman kaudella lapset harjoittelevat omatoimisesti ja monia eri lajeja hyödyntäen mm. luistelua, maastopyöräilyä, uintia ja erilaisia pallolajeja.

Tutustu ryhmien toimintaan tarkemmin Opetus ja Valmennus-valikon alta.

Jos et löydä sopivaa ryhmää – ota rohkeasti yhteyttä!