Visionamme on olla Suomen monipuolisin lumilajiseura!

Tavoitteena olla Suomen monipuolisin lumilajiseura!

Haluamme pitää harjoittelun monipuolisena, lajikohtaisia taitoja unohtamatta. Tavoitteenamme on perehdyttää lapset ja nuoret alppil- ja freestylelajien saloihin, sekä auttaa osaltamme kasvattamaan heistä urheilusta innostuneita ja tervehenkisiä aikuisia.

Seuran tavoitteena on myös edesauttaa alppilajien kilpailutoimintaa Suomessa järjestämällä eritasoisia kilpailuja. Kilpailuiden järjestäminen onkin yksi seuran tärkeimmistä varainhankintakeinoista.

Seura tarjoaa harrastajille laadukasta ohjattua toimintaa valmentajien johdolla ja mahdollisuuden kehittyä huippu-urheilijaksi. Seurasta on noussut niin lumilautailun ja freestylen, kuin alppimaailmankin tähtiä.

Uusien laskijoiden ryhmät aloittavat yleensä syksyisin, mutta toki pitkin talveakin voi liittyä mukaan. Aluksi riittää, että pääsee yksin ankkurihississä menemään.
Siitä se matka sitten alkaa. Valmentajilta kannattaa kysyä vinkkiä myös varustehankintoihin, mikäli niiden hankinnasta ei ole aiempaa kokemusta. Tältä sivustolta löydät lisätietoa eri ryhmien toiminnasta.

Seura järjestää toimintaa sekä harrastajille, että kilpaileville lapsille ja nuorille. Lajeina ovat alppihiihto, lumilautailu, slopestyle sekä vapaalasku.