Seura järjestää kilpailuja niin alpin kuin freestylen puolella.
Lisätietoa kauden kisoista löydät alavalikosta Kalenteri.

Tule mukaan vapaaehtoiseksi!

Varainkeruusta merkittävä osa tehdään erilaisilla talkoilla. Tärkein osa varainkeruuta ovat kilpailuiden järjestämiset. Seura järjestää erilaisia alppihiihtokilpailuja kauden aikana. Näissä tarvitsemme apua ja mukana voi olla sekä suksilla, että ilman. Kilpailuiden lisäksi olemme mukana eri urheilutapahtumissa esimerkiksi hoitamassa juomapisteitä.

Kilpailuissa on lukuisia erilaisia talkootehtäviä. Kaikkiin tehtäviin opastetaan, joten vaikka et olisikaan ollut mukana, niin ei haittaa. Voit olla mukana esimerkiksi seuraavissa:

– Rataryhmä, joka hoitaa radan kunnossapitoa mm. lanaamalla rataa ja rakentamalla radan

– Porttivahti, joka huolehtii, että laskija kiertää portin oikein

– Toimisto (näihin tarvitaan hieman enemmän koulutustunteja mutta mikäli olet kiinnostunut näistä, niin mielellämme koulutamme lisää väkeä tehtäviin)

– Arpajaisten järjestely, palkintojen jako

Vapaaehtoistyöntekijöiden tapaturmavakuutus ja toiminnan vastuuvakuutus

Kun olet mukana talkoilemassa, sinut on vakuutettu Valo Ry:n jäsenseurojen Tuplaturva-vakuutuksella. Vahingon sattuessa:

– Tee ilmoitus vahingosta järjestäjälle ja tehkää vahinkoraportti

– Hakeudu lääkärin hoitoon

– Kulut tulee maksaa ensin itse ja niistä tulee hakea tämän jälkeen Kela-korvausta, ennen vakuutuskorvauksen hakemista

– Täytä vahinkoilmoitus kirjautumalla verkkopalveluun omilla pankkitunnuksillasi, www.pohjola.fi. Vahinkoilmoituksen saa tehtyä kaikkien pankkien tunnuksilla. Tarkemmat ohjeet alla olevassa liitteessä. Vahinkoilmoitus tulee täyttää itse.

– Huomioithan, että vakuutuksessa on 50 euron omavastuu.

Tarkemmat vakuutustiedot täältä, Tuplaturvaesite 2016